Italian email

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
blessedone
Newbie
Newbie

Italian email

Postby blessedone » 07 Oct 2009, 17:05

Can you please help me with what this says? Thanks.

Cara Jodi, ho ricevuto la tua lettera. Io sono Valter ho 58 anni e sono sposato con Ada ho due figli Tommaso e Lina. Sono parente di Malavolti Augusto che era immigrato attorno agli anni 1915 nei pressi di Chicago, lui aveva sposato Seghetti Adalcisa che io penso fosse sorella di tua bisnonna. Alberto e Achille ora deceduti, figli di Malavolti Augusto e Seghetti Adalcisa, mi raccontavano di avere un cugino in America chiamato Melvin, del quale mi ricordo di aver visto qualche foto, adesso non riesco a trovarle ma provo a chiederlo ai parenti più diretti per riuscire a rintracciare qualche foto anche se è difficile sia per i molti anni trascorsi. Lieto di essere venuto in contatto con te ti saluto ti auguro un sereno 2009 a te e ai tuoi familiari da parte mia e di tutta la mia famiglia. A risentirci presto.

Tessa78
Master
Master

Re: Italian email

Postby Tessa78 » 07 Oct 2009, 21:38

Looks like...

Dear Jodi, I received your letter. I am Valter and I am 58 years old, and I'm married to Ada have two sons Thomas and Lina. I am relatives of Augustus Malavolti who immigrated around the years 1915 near Chicago, he had married Adalcisa Seghetti which I think was your great-grandmother's sister. Albert and Achilles now deceased, sons of Augustus and Adalcisa Malavolti, they told me have a cousin in America called Melvin, of which I remember seeing some photos, now I can not find but try asking closest relatives to help track down some pictures even though it is difficult for many years. Glad to have come in contact with you, I salute you I wish you a peaceful 2009 to you and your family from me and my entire family. To hear again soon.

blessedone
Newbie
Newbie

Re: Italian email

Postby blessedone » 07 Oct 2009, 22:25

Thank you. Enjoy your evening.

Return to “Italian Genealogy”