MIOLLI or MIOLI or BORTOLOMIOL Familly

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
andrio
Newbie
Newbie

MIOLLI or MIOLI or BORTOLOMIOL Familly

Postby andrio » 12 Jun 2010, 21:10

Hello,

I am looking for the whereabouts of my ancestor PIETRO BORTOLO MIOLI (MIOLLI) (BORTOLOMIOL). He was probably born in 1871 in Italy, probably in Veneto/Friuli.

He migrated to Brasil around 1890 to the city of Barao do Triunfo, where he settled and married ELISA FANTIN.

I am looking for the city where he was born. His parents were called Giovanni (BATTISTA) and Maria Zilli (Gilli).

If anyone is looking for this same person or know information about MIOLI emigrated to brazil, please let me know. Thanks

========================================
Ciao,

Sto cercando per informazione del mio bisnonno chiamato BORTOLO MIOLI PIETRO oppure BORTOLOMIOL PIETRO. Lui è nato verso 1871, non sono sicuro il luogo di nascita, provavelmente Vincenza o Treviso... questa è la mia ricerca.

Lui è stato immigrato al brasile verso 1890 penso... hai vissuto a un paese chiamato Barao Do Triunfo, nel sud Brasile, dove ha sposato ELISA FANTIN.

Se qualcuno cerca pure per questa familia oppure ha informazione dei emigratti al Brasile, fammi sapere per favore.

Grazie e Saluti,

Andrio

Return to “Italian Genealogy”