Lucia Fanuele of Accettura.

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
Post Reply
Jpoins2
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2013, 06:20

Lucia Fanuele of Accettura.

Post by Jpoins2 »

Looking for some help locating Italian documents for Lucia Fanuele Piliero from Accettura, Italy. She was born about 1865, daughter of Pietro & Anastasia Oranato. She married Francesco Piliero in 1883. How can I find out more about her?
User avatar
adelfio
Master
Master
Posts: 9334
Joined: 27 Oct 2010, 13:47
Location: Chicago

Re: Lucia Fanuele of Accettura.

Post by adelfio »

Welcome to IG website the records of Accetura online are in the 1900's online so you will had to email or write for the info seek

Ufficio Anagrafe
Comune di Accettura
Via Roma
75011 Accettura (MT)
Italy
e-mail: aldo.nota@comune.accettura.mt.it

OGGETTO:richiesta foto copia integrale dell'atto di nascita di Lucia Fanuele di Pietro e Anastasia Oranato nato a Accettura il 1863-1866 e richiesta foto copia integrale dell'atto di matrimonio di Francesco Piliero e Lucia Fanuele

Gentilissima Signora, Gentile Signore,
Mi chiamo YOURNAME Sto facendo una ricerca sui miei antenati e ho bisogno delle informazioni dai vostri registri. I miei antenati provennero da Accettura . Vorrei sapere di più di loro.
La ringrazio anticipatamente di voler comunicare i costi di spese di riproduzione e postali per atti di matrimoni di queste persone:
Nome e cognome del marito:Francesco Piliero
Nome e cognome della moglie:Lucia Fanuele
Luogo di matrimonio: Accettura
Data di matrimonio:1883
Se non avete i registri corrispondenti, potete fornire l’indirizzo dell’archivio dove in cui i registri possano essere trovati?
Nell'attesa della sua risposta le invio cordiali saluti.
YOUR NAME ADDRESS EMAIL

Marty
Researching Trabia, Palermo surnames Adelfio, Bondi, Butera, Scardino,Rinella, Scardamaglia

Marty
Jpoins2
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: 06 Nov 2013, 06:20

Re: Lucia Fanuele of Accettura.

Post by Jpoins2 »

Thank you for your help. I am sorry, but I just stumbled upon the website again for the first time since I signed up and posted my question. I just sent an Email. Hoping to learn something.
Thanks Marty.
Post Reply