Ricciulli in Colobraro

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
tnlb5982@gmail.com
Newbie
Newbie

Ricciulli in Colobraro

Postby tnlb5982@gmail.com » 23 Jun 2014, 02:48

I'm looking for the Father and Mother of my great great grandfather. His Name is Filippo Ricciulli. They are from Colobraro, Itlay. I'm new to the site. Can anyone point me in the right direction. I've used Ancresty.com to trace my family back to him. He was born may 28, 1859.

adelfio
Master
Master

Re: Ricciulli in Colobraro

Postby adelfio » 23 Jun 2014, 04:55

The records of Colobraro online are limited on familysearch.org and the films at Family history the same with birth records. Do you have a marriage date?
I would try emailing or writing to Colobraro for his birth record

email:comunecolobraro@rete.basilicata.it
Comune di Colobraro
Largo Convento 1
75021 Colobraro MT
Italy

OGGETTO: richiesta foto copia integrale dell'atto di nascita o l’estratto completo dell’atto di nascita di Filippo Ricciulli

Gentilissima Signora, Gentile Signore,
Mi chiamo YOURNAME Sto facendo una ricerca sui miei antenati e ho bisogno delle informazioni dai vostri registri. I miei antenati provennero da Colobraro. Vorrei sapere di più di loro.
La ringrazio anticipatamente di voler comunicare i costi di spese di riproduzione e postali per atti di nascita di queste persone:
Nome e cognome :Filippo Ricciulli
Nome e cognome della moglie: Rosa Modarelli
Luogo di nascita:Colobraro
Data di nascita:1859-1861
Se non avete i registri corrispondenti, potete fornire l’indirizzo dell’archivio dove in cui i registri possano essere trovati?
Nell'attesa della sua risposta le invio cordiali saluti.
YOUR NAME ADDRESS EMAIL

If you don't have it heres the
Birth record of Maria Nicoletta Ricciulli
Index#60
1901 Dec 6th in the town of Colobraro birth of Maria Nicoletta Ricciulli daughter of Filippo Ricciulli age 40(1861) farmer and Rosa Modarelli age 30(1871)
CLICK ON IMAGE TO ENLARGE
record-image (385).jpg

Marty
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Researching Trabia, Palermo surnames Adelfio, Bondi, Butera, Scardino,Rinella, Scardamaglia

Marty

Return to “Italian Genealogy”