Giovanni Di Gregorio

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
vitodigreg
Newbie
Newbie

Giovanni Di Gregorio

Postby vitodigreg » 30 Apr 2015, 00:40

Hi
I am trying to find my fathers Italian Military records. He served as a solder in WW2 and was stationed near Naples. He was born in 1912 in Vizzini Italy.. I have an old photo of his in his army uniform and he had some medals, I am trying to find out what those medals were for. He also met and married my mother in 1942.
Hope someone can help.
Thank you

adelfio
Master
Master

Re: Giovanni Di Gregorio

Postby adelfio » 30 Apr 2015, 15:06

Military records are by year of birth (classe)
Archivio di stato di Catania
Via Vittorio Emanuele 156
95131 Catania (CT)
Italia
E-mail: as-ct@beniculturali.it

OGGETTO: Richiesta esito di leva di Giovanni Di Gregorio classe di nascita 1912.

Gentilissima Signora, Gentile Signore,
Mi chiamo YOURNAME Sto facendo una ricerca sui miei antenati e ho bisogno delle informazioni dai vostri registri. I miei antenati provennero da Vizzini . Vorrei sapere di più di loro.
La ringrazio anticipatamente di voler comunicare i costi di spese di riproduzione e postali per ottenere l'esito registro di leva o registro dei foglie matricolari di: Giovanni Di Gregorio nato a Vizzini il 1912.
Se non avete i registri corrispondenti, potete fornire l’indirizzo dell’archivio dove in cui i registri possano essere trovati?
Nell'attesa della sua risposta le invio cordiali saluti.
YOUR NAME ADDRESS EMAIL

Marty
Researching Trabia, Palermo surnames Adelfio, Bondi, Butera, Scardino,Rinella, Scardamaglia

Marty

vitodigreg
Newbie
Newbie

Re: Giovanni Di Gregorio

Postby vitodigreg » 01 May 2015, 02:14

Thank you
My name is Vito Di Gregorio my email address is vito@dgaccountants.com.au

Return to “Italian Genealogy”