Información

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
jdelrio
Newbie
Newbie

Información

Postby jdelrio » 08 Jul 2006, 22:15

Estoy buscando información sobre mi abuela: Angélica Longoni Armijo, sus
padres fueron: Federico Longoni y Rosario Armijo.

No sé cuando vino al Perú, falleció en Lima entre fines de 1926 e inicios de 1927

jcsm400
V.I.P.
V.I.P.

Re: Información

Postby jcsm400 » 09 Jul 2006, 11:02

Computer translation:

I am looking for information on my grandmother: Angelica Longoni Armijo, their parents were: Federico Longoni and Rosario Armijo. I do not know when it came to Peru, passed away in Lima between beginning and 1926 aims of 1927.
Researching in San Vitaliano, Napoli, Italy & Armento, Potenza, Italy.

jcsm400
V.I.P.
V.I.P.

Re: Información

Postby jcsm400 » 09 Jul 2006, 11:31

En español:
Hi, Usted puede qué comprobar fuera de la iglesia de LDS en su área... que han filmado registran de varias iglesias católicas en Lima que cubren el año de la muerte de la angélica. También tienen experiencia con la investigación de la genealogía en Perú y pueden ayudarle directo en su búsqueda. Aquí está un acoplamiento para localizar su centro más cercano de la historia de la LDS-Familia.

http://www.familysearch.org/Eng/Library ... et_fhc.asp

Usted necesita encontrar la ciudad del origen en Italia para poder remontar a sus familias.
Espere que esto ayude.
:) jcsm

[hr]

Hi,

You may what to check out the LDS Church in your area...They have filmed records for several Catholic Churches in Lima that cover Angelica's death year. They also have experience with genealogy research in Peru & can help direct you in your search. Here is a link to locate your nearest LDS-Family History Center.

You need to find town of origin in Italy to be able to trace your families.

Hope this helps.

jcsm[hr][hr]
Researching in San Vitaliano, Napoli, Italy & Armento, Potenza, Italy.

Return to “Italian Genealogy”