Hello Fabio (and everyone)
I'm Daniel Iamarino, live in Brazil, but my whole family is Colle Sanita, Campania, Italy ...
We have a whole book about our origin, since the Iamarinos in Italy until the Iamarinos who came here to Brazil. The book was made by my cousin Lourdes Iamarino, she went to Colle Sanita and gathered all documents, photos and stories about our grandparents.
We discovered many things about our relatives in Italy.
Recently I discovered a book "The Name Iamarino in History", a book entirely in English, about the Iamarinos that were out of Italy and to the U.S.A.
In my family for the following surnames:
Iamarino, Zeolla, Finelli, Martucci, D'Agostino.
In Septiembre/2009 i'm going to Colle Sanita, to meet all my relatives.
Who want to contact me, can I write ...
daniel.pateta @ hotmail.com
www.myspace.com / danielbr
Hugs
Daniel Iamarino
Olá fábio, eu sou Daniel Iamarino, moro no Brasil, porém minha famÃlia toda é de Colle Sanita, Campania, Itália...
Temos um livro about toda a nossa origem, desde os Iamarinos na Itália até os Iamarinos que vieram aqui para o Brasil. O Livro foi feito por minha prima Lourdes Iamarino, Ela foi para Colle Sanita e reuniu todos os documentos, fotos e relatos sobre nossos avós.
Descobrimos muitas coisas about nossos familiares na Itália.
Recentemente descobri um livro "The Name Iamarino in History", um livro totalmente em Inglês, about os Iamarinos que sairam da Italia e foram para os E.U.A
Em minha famÃlia há os seguintes sobrenomes:
Em Setembre/2009 eu vou Colle Sanita para conhecer meus familiares.
Quem quiser manter contato, me escreva.
daniel.pateta@hotmail.com
www.myspace.com/danielbr
Ciao Fabio, sono Daniel Iamarino, vivono in Brasile, ma tutta la mia famiglia è di Sanita Colle, Campania, Italia ...
Abbiamo un intero libro sulla nostra origine, dal momento che la Iamarinos in Italia fino al Iamarinos che è venuto qui in Brasile. Il libro è stato fatto da mio cugino Lourdes Iamarino, andò a Colle Sanita e raccolti tutti i documenti, foto e storie dei nostri nonni.
Abbiamo scoperto molte cose sui nostri parenti in Italia.
Recentemente ho scoperto un libro "Il nome Iamarino nella Storia", un libro interamente in inglese, sul Iamarinos che erano fuori d'Italia e negli Stati Uniti
Nella mia famiglia, per i seguenti cognomi:
In Setembre/2009 Colle Sanita vado a vedere la mia famiglia.
Chi vuole rimanere in contatto, scrivere di me.
daniel.pateta @ hotmail.com
www.myspace.com / danielbr