Russo/Giardino

Are you looking for an Italian surname? Do you need more information about your family heritage?
This is the right place to start your genealogy search.
Post Reply
cdipirro
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2014, 02:11

Russo/Giardino

Post by cdipirro »

I'm hoping for information on a child who was born and died in San Pietro a Maida between 1907 and 1912. She would have been my aunt. Her name was Nellie Russo, her parents (my grandparents) were Antonio Russo and Marie Estella (Giardino) Russo. We'd like her date of birth and death and cause of death. Any help would be greatly appreciated!! Thank you!!
User avatar
adelfio
Master
Master
Posts: 9334
Joined: 27 Oct 2010, 13:47
Location: Chicago

Re: Russo/Giardino

Post by adelfio »

Hi and welcome to IG website there are a limited amount of records for San Pietro a Maida on film you will have to write to San Pietro a Maida for the death record

Ufficio Stato Civile
Sig.ra Galera Concetta
Comune di San Pietro a Maida
Viale I° Maggio
88025 San Pietro a Maida (CZ)
Italy
OGGETTO: richiesta foto copia integrale dell'atto di morte o l’estratto completo dell’atto di morte di Antonella Russo

Gentilissima Signora, Gentile Signore,
Mi chiamo YOURNAME Sto facendo una ricerca sui miei antenati e ho bisogno delle informazioni dai vostri registri. I miei antenati provennero da San Pietro a Maida . Vorrei sapere di più di loro.
La ringrazio anticipatamente di voler comunicare i costi di spese di riproduzione e postali per atti di morte queste persone:
Nome e cognome : Antonella Russo
Nome e cognomen del padre: Antonio Russo
Nome e cognome della madre:Maria Stella Giardino
Luogo di morte: San Pietro a Maida
Data di morte: 1907-1912
Se non avete i registri corrispondenti, potete fornire l’indirizzo dell’archivio dove in cui i registri possano essere trovati?
Nell'attesa della sua risposta le invio cordiali saluti.
YOUR NAME ADDRESS EMAIL PHOTO ID

Marty
Researching Trabia, Palermo surnames Adelfio, Bondi, Butera, Scardino,Rinella, Scardamaglia

Marty
cdipirro
Newbie
Newbie
Posts: 2
Joined: 30 Jun 2014, 02:11

Re: Russo/Giardino

Post by cdipirro »

Thank you so much for the information! I will reach out to them this week :)
Post Reply