This is the Tourist Information Guide for the valley (Valtellina) where I live.... I've set it to English - just browse around. Worth a look are the 'Postcards from the Valtellina' you can see down the r/h side - click to open, then click on each photo to enlarge it.
Olá ! Meus ancestrais vieram de Vicenza, comune di Lonigo em 1888 para o Brasil, no Navio Adria e desembarcaram no Rio de Janeiro em 31.12.1888. Bonavigo Luigi com 06 figli e Bonavigo Luigia com 05 figli.
Gostaria de saber se: Em Sarego onde mio antennato nasceu em 1799, ainda existe alguma famiglia Bonavigo? Grazie.
Luciabonavigo wrote:Olá ! Meus ancestrais vieram de Vicenza, comune di Lonigo em 1888 para o Brasil, no Navio Adria e desembarcaram no Rio de Janeiro em 31.12.1888. Bonavigo Luigi com 06 figli e Bonavigo Luigia com 05 figli.
Gostaria de saber se: Em Sarego onde mio antennato nasceu em 1799, ainda existe alguma famiglia Bonavigo? Grazie.
Qui c'e qualche informazione sull' paese di Sarego nella provincia di Vicenza nel Veneto.
Luciabonavigo wrote:Olá ! Meus ancestrais vieram de Vicenza, comune di Lonigo em 1888 para o Brasil, no Navio Adria e desembarcaram no Rio de Janeiro em 31.12.1888. Bonavigo Luigi com 06 figli e Bonavigo Luigia com 05 figli.
Ciao,
a Sarego ci sono tre famiglie Bonavigo sull'elenco telefonico
ancient pictures of Italy towns: http://www.gens.labo.net/it/card/
to insert the right name town in 1° box; OR the name region in 3° box... regards, suanj
Envy is the most flattering of flattery
----------------------------------------------
Visit my website: ITALIAN ORIGIN SEARCH