Can someone please help to write a short email request for me asking whether my commune received my citizenship documents for myself and my daughter from Los Angeles? Our citizenships were granted last July 2010, and passports received but I wish to request a copy of our Italian registered birth certificates from Montemesola.
Thank you-
DeVita
Short email request needed
Re: Short email request needed
Heres a rough draft
Mi chiamo DeVita e ho bisogno di informazioni su registri.
Quelle sono state concesse lo scorso luglio 2010, e passaporti sono state ricevute. Vorrei chiedere una copia del nostro italiano registrato certificati di nascita da Montemesola
Marty
Quelle sono state concesse lo scorso luglio 2010, e passaporti sono state ricevute. Vorrei chiedere una copia del nostro italiano registrato certificati di nascita da Montemesola
Marty
Researching Trabia, Palermo surnames Adelfio, Bondi, Butera, Scardino,Rinella, Scardamaglia
Marty
Marty
- liviomoreno
- Master

Enclose in the letter a photocopy of your passport.adelfio wrote:Heres a rough draft
Marty
Mi chiamo xxxx DeVita ed ho ottenuto la cittadinanza italiana lo scorso luglio 2010. La prego di inviarmi all'indirizzo in calce il mio certificato di nascita registrato in Montemesola
Distinti saluti
Signature
Your postal address here
Thank you both!