I found writing on the back of an old photograph. Could someone transcribe it for me? Thank you!
Best regards,
Larry Mastromatteo
Handwriting on the back of an old photograph
-
- Newbie
Handwriting on the back of an old photograph
- Attachments
-
Script.jpg.pdf
- (1.77 MiB) Downloaded 73 times
Re: Handwriting on the back of an old photograph
This is what I could read...
Caro mio fratello e cognata, questa è la mia figlia chiamata Aurelia e adesso tiene 6 anni compiuti e sa leggere e scrivere che ti mando tanti tanti baci a te colla zia Mariancela (?) e mi ?? cari auguri (?).
Caro fratello, io ?? vedervi ? cari ? a te alla cognata.
Vincenzella è fatta giovane vedete la sua fotografia, quando la vedete vi farà meraviglia. Ricevi i saluti ????? colla cognata, bacia i nipoti. Tua sorella ???
Caro mio fratello e cognata, questa è la mia figlia chiamata Aurelia e adesso tiene 6 anni compiuti e sa leggere e scrivere che ti mando tanti tanti baci a te colla zia Mariancela (?) e mi ?? cari auguri (?).
Caro fratello, io ?? vedervi ? cari ? a te alla cognata.
Vincenzella è fatta giovane vedete la sua fotografia, quando la vedete vi farà meraviglia. Ricevi i saluti ????? colla cognata, bacia i nipoti. Tua sorella ???
Giuseppe "Pippo" Moccaldi
Certificate requests and genealogical researches in Italy.
Translation of your (old) documents and letters.
Legal assistance in Italy for your Italian citizenship.
Certificate requests and genealogical researches in Italy.
Translation of your (old) documents and letters.
Legal assistance in Italy for your Italian citizenship.
PippoM wrote: 28 Apr 2021, 09:43 This is what I could read...
Caro mio fratello e cognata, questa è la mia figlia chiamata Aurelia e adesso tiene 6 anni compiuti e sa leggere e scrivere che ti mando tanti tanti baci a te colla zia Mariancela e ai suoi cari cugini.
Caro fratello, io bramo vedervi ? cari ? a te alla cognata.
Emilio Lussu: “Che ne sarebbe della civiltà del mondo, se l’ingiusta violenza si potesse sempre imporre senza resistenza?”
Slava Ukraine!
תחי ישראל
-
- Newbie
Thanks to the both of you, mmogno and PippoM for taking the time to transcribe this writing! I sure this was not easy. I appreciate your help! Thank you!!!
Best regards,
Larry Mastromatteo
Saskatoon, Saskatchewan, Canada
Best regards,
Larry Mastromatteo
Saskatoon, Saskatchewan, Canada